szkoła podstawowa joanna mola

Aktualności

WYCIECZKA DO DOLINY GRZYBOWSKIEJ - 3B

W dniu 14.06.2022r. wybraliśmy się na wycieczkę do Doliny Grzybowskiej. Nasz spacer w pięknych okolicznościach przyrody rozpoczęliśmy z parkingu przy Dolinie i udaliśmy się wzniesienie, aby dotrzeć do Rezerwatu Skały Kmity. Po dotarciu na szczyt, czekał na nas piękny widok rozciągający się z góry. Następnie przeszliśmy ścieżką przyrodniczo -edukacyjna, na której mogliśmy zapoznawać się z różnymi wiadomościami przedstawionymi na tablicach informacyjnych. Z tablic dowiedzieliśmy się sporo o gospodarce leśnej oraz ochronie przyrody.  Podczas naszego spaceru mogliśmy rozpoznawać rośliny i zwierzęta, a także usłyszeć ich różne odgłosy. Z uwagą musieliśmy patrzeć na oznaczenia szlaku, aby z niego nie zboczyć. Po przerwie śniadaniowej ruszyliśmy dalej. Tym razem celem była stacja kontroli lotów „Zapałka”, która obsługuje pobliski port lotniczy. Spacer skończyliśmy zwiedzając pięknie zaadoptowawszy Kamieniołom  w Zabierzowie oraz poszukując ciekawych kamieni.